Retourbeleid

Retourbeleid
“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@nature
lovesus.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@naturelovesus.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Voorwaarden voor jouw retourzending:
Bewaar het verzendbewijs van de retourzending tot we jouw ruiling of retour volledig verwerkt hebben. Zonder bewijs van verzending kan Nature Loves Us niet aansprakelijk gehouden worden voor pakketten die zoekgeraakt zijn in de post.
Artikelen dienen onbeschadigd en met aangehechte labels teruggezonden te worden. Ook dien je de originele productverpakking retour te sturen. Niet zo goed in vouwen en inpakken? Geen probleem! Je kunt de productverpakking los mee terug sturen, dan pakken wij het artikel weer netjes in.
Let er op dat je het retour pakket voldoende frankeert, zodat er geen problemen ontstaan bij de post. Onvoldoende gefrankeerde zendingen worden verrekend met jouw terugbetaling.

Heeft u gekozen voor Klarna?
Nadat de artikelen bij ons retour zijn verwerkt, ontvangt u van ons een bevestiging en geven wij dit door aan Klarna. Klarna stuurt u vervolgens een aangepaste factuur zodat u het juiste bedrag over kunt maken.
U kan tevens zelf uitrekenen welk bedrag u na de retourzending nog verschuldigd bent en dit alvast betalen.
Houd er wel rekening mee dat het uw eigen verantwoordelijkheid is om ervoor te zorgen dat de factuur tijdig en volledig betaald wordt. Dit voorkomt extra kosten die door Klarna berekend kunnen worden. Indien u reeds het complete bedrag betaald hebt, wordt het verschil door Klarna teruggestort aan u. 

Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@naturelovesus.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen. 

Levertijd & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 18.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 4,10 voor bestellingen die door de brievenbus passen. (Maximaal 38 x 26,5 x 3,2 cm)
€ 6,15 voor bestellingen onder de € 60,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 60,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van MyParcel. Over het algemeen zal de aflevering tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Contact
Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het één of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Nature Loves Us

0314 320 955
info@naturelovesus.nl
www.naturelovesus.nl

Zaagmolenpad 91, 7008 AH  Doetinchem

De KvK naam van ons bedrijf is: GrafiTrust BV

KVK: 09058281
BTW: NL8200.52.139.B01
IBAN: NL81 RABO 0310 6516 70  

Garantie & Klachten
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@naturelovesus.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelwagen
De waardering van www.naturelovesus.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 1 reviews.